Framtiden

Hur ser framtiden ute för mig och Eo? 
 
Det känns som om vi kommer ha våran wow period 2014. Ni vet en sån där period då man vinner allt och alltid blir placerad. Haha nej men ni vet när det bara går bra och man kan sin ponny ut och innantill ? 
Det kommer jag ha 2014 , våren för att vara exakt. Och det kommer att vara på LB höjd i banhoppning. Haha det känns bara som det. våren 2014 , då är jag 15 , ska fylla 16. Det låter ju bra. Och Eo är 10/11 beror på när på våren ;) 
 
Men nu om vi inte tänker så långt fram.
I år är våran "riktiga" tävlings period slut tror jag. Det finns inte mycket tävlingar nu. Jag tror fortfarande att det är bra för oss. Att komma närmare varandra utan all tävlingspress. Så nästa år kan vi komma igång på riktigt. 
Är anmäld till klubbhoppning ju , och det är den ända hoppningen. 
Dressyr tror jag inte heller att det blir så mycket tävlingar nu. Men jag hoppas på att kunna träna mer på det också. Det är väl mest det att det blir så hårt i paddocken på vintern , och vi har ju inget ridhus. Men ska lösa det ändå! 
 
LB till våren? 
Min tränare har ju frågat mig om jag vill satsa på LB till våren. Och mitt svar är både ja och nej. Jag vill ha säkra rundor i LC , och i LD också för den delen. Men vi hoppar LB på träning , och om det fortsätter som det gjor dom senaste gångerna så kommer inte LC vara något problem. Men jag tänker "skynda långsamt" med Eo. Inte stressa upp i klasserna , utan ha roligt och bli säkra på det vi gör. 
 
/ felice
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0