Glad idag igen

Har verkligen världens bästa häst och tränare !
 
Harry var helt underbar idag, man fick sig ett glatt humör ner jag och Björn kom in på hur han var när jag började träna han studsa fram och när vi gick mellan hindrena lika så. Han var tvungen att hoppa först annars fick han damp på riktigt. Nu skrittar han lungt mellan hindrena och måste inte va först men kan bli lite jobbig ibland om han inte är det men så mycket bättre nu.
 
Han gick som en klocka idag helt underbar, stoppa en gång och det var mitt fel kom dålig väg och inte stadigt men det var ju ett EM hinder också men när jag red rätt hoppa han och fick det att kännas lätt. Han är underbar EM är det största man kan hoppa på ponny och han får ett EM hinder att kännas lätt, han är så bäst och jag är så nöjd med honom idag.
 
Fast utan Björn skulle vi aldrig va där vi är idag han har alltid vart lugn med Harry även dom stunderna han har vart dum, han har sagt till mig på skarpen nån gång när jag blivit arg på Harry för han varit dum. Han har gett mig tips och jag vet att det bara är att ringa honom om det är något man undrar. Kan inte annat än säga att dom tränarna jag har nu är guld värda !
 
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0