God morgon !

Vet inte om jag ska säga god morgon längre då jag har vart uppe i lite mer änm två timmar men nu blev det så ;)
 
Red ju  som sagt Harry nu innan skolan och det gick inte så jätte bra... Han var ofokuserad och jag var tvungen att va riktigt hård mot honom för att det skulle funka, höll även på att ramla av en gång. Han vilade helt enklet en dag för mycket, en dag. Red sen en sväng i paddocken för att försöka få loss honom mer men det gick inge vidare, en dag som idag skulle jag haft Jessica men löste det i alla fall bättre själv än i tisdags. Blir förmodligen ingen Jessica träning på tisdag då vi ska till NWT med klassen och slutar senare än vanligt men vi får se ska försöka få in nån Jenny träning nästa vecka också, dessutom kommer Nina hit på lördag och jag tränar på söndag hoppas Harry blir mjuk och fin igen efter helgen :)
 
Nu ska jag gå upp och fixa mig och byta kläder.
 
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0