God natt god morgon god jul

Hejsan! 
 
Idag så red jag runt hynboholm , en otroligt fin ridväg som jag rider på allt för lite. Tror det är för att man måste rida över motorvägen , så man måste se till att man inte rider där typ kl 4 när alla svennar slutar jobben. Haha :D
Hoppade även lite i grusgropen , bara över de små stockarna. Eo var jätte fin idag igen. Undra om hon kan hålla det fina i en hel vecka? Haha världens bästa är hon <3
Övade som sagt mycket bjudning. Det gick bra , men hon var dock ganske stel i sidorna. Jobbade loss henne lite i gropen och högersidan blev riktigt bra och vänster helt okej :) 
 
Näj jag har bloggtorka. Vet inte vad jag ska blogga om , och statistiken är låg så har ingen riktig motevation.. Men ska be mamma filma / ta några kort imorgon när jag tränar dressyr. Så får ni kanske lite nya bilder ? :) 
 
Nu ska jag måla naglarna , hehe king på att måla naglar ya0. Fast lögn åsido. 
Ha en bra kväll så hörs vi imorgon! Godnatt.
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0