Grym dag/natt

Hade en grymt bra dag med mina tjejer igår. Jag orkar inte berätta men jag kanb ju säga att vi har nog gått upp 3 kg var nu ;) 
Åh jag är fortfarande mätt efter allt godis och annat gott vi ätit. Jag får trösta mig själv med att jag har 2 hästar att motionera + ut och gå ikväll. 
På måndag börjar min träna och äta ordentligt period. Har införskaffat mig ett eget godislöfte , och minskning av kolhydrater varje gång jag äter. Detta är för att få dom musklerna jag vill ha och för att må bra :) 
 
Nu ska jag göra mig iordning för att åka till häst nummer 1 som är Lillen. Jag ska rida ut med Hanna och det sur ut som om regnjackan ska på. 
första gången på Lillensrygg. Jag kände mig väldigt liten.. 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0