Hej jag heter felice och gillar alla djur..

.. men där ljög jag för jag och min katt har krig. 
 
Det finns bara ett djur på jorden som jag tycker illa om. Min katt.
Hon ska alltid ligga på mitt rum , och försöker jag ta bort henne så biter hon mig. Och det är inget fel på henne,  det är fel på oss. Vi funkar inte tillsammans. Hon är snäll mot alla andra. Min 4 åriga syster frår dra henne i svansen utan att hon bryr sig. Men jag får inte gå upp för trappen utan att hon hoppar fram och biter mig i benet. Helt galet. 
Och varför kom jag och tänka på detta nu då? Jo för när jag kom in på mitt rum så har den jäveln spytt i min säng , också ligger hon i min fotölj istället för sängen för det går ju inte att ligga i sin egen spya? Usch dumma katt. 
 
Kan även till lägga att jag drömde att jag dödade henne igår kväll. Haha. 
Nej men hon kan la va söt , men just idag står hon inte längst upp på min tycka om lista. 
 
/ felice
 

Kommentarer
Postat av: en som älskar kompizzz <333

Haha jag döör

2012-09-24 @ 23:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0