Hey boys and girls.

Sitter och väntar på pappa som ska köra mig hem från skolan och sen till mamma med alla saker.
Ska spendera kvällen med mina grymma tjejer! Vi börjar med att åka till Lovisa och dumpa alla sov saker där. Sen till åker vi till "ms" och grillar , HAHA :D sen hem till Lovisa igen där vi ska spela FIFA , mv3 , se på film och äta oss tjocka ! Sen sover vi där :) kommer att bli grymt kul. Ska få med mig kameran också hade jag tänkt :)

Mamma är jätte snäll och åker ut till Eo och fixar i stallet. Det var vääldigt längesen jag hade en helt stallfri dag. Tack mamma <3

Kommer uppdatera från mobilen så mycket som det går men kan inte lova något :)

/ felice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0