Hoppning

Idag blir det banhoppning på bergsgården. Jag och Eo hoppar 80 & 90 cm. Hoppas det inte är lika varmt dom igår, utan det får gärna vara lite mulet , då går hon som bäst! 
 
Idag så kör vi på turkosa saker , och Elsa - Pia lånar våran bruna och guldiga outfit. Dom kommer bli jätte snygga! Hoppas skydden passar bara. Eo har så himla små ben. Storlek ponny för att vara exakt ;) Haha.. också har hon jätte kort rygg också , har några ponny schabrak som sitter bra också , bara lite korta. Haha :D 
 
Taggad för hoppningen då - nej. Faktiskt inte. 
I mina ögon är det en träning. Verkligen. Ska satsa på att få fram henne ordentlige, för då vet jag att hon kan hoppa. 
Jag har även med mig pf , personligfotograf ;) Lina ska vara med och ta kort på mig , emilia och elsa , så hoppas att dom kommer ikväll :) 
 
Mål. 
I 80 cm klassen hoppas jag på att allt rullar på. Flyter och inte känns kantigt , utan bara rullar på. 
 
I 90 cm vill jag ha ihop henne och fram , rulla på i ett bra tempo där med. Kommer bli jätte bra :) 
 
bild från första klubbtävlingen.. old but gold. Tänk vad mycket som hänt sen dess! 
 
/ felice
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0