Hoppsuget IGEN

Åh nu är hoppsuget tillbaka igen. Och nu större än någonsin. Eo var så fin förra hoppträningen , och så fin igår i galoppen. Jag längtar tills inomhus perioden börjar , för då kommer jag och Eo visa vad vi går för. Det kommer bli super ♥
 
Denna vecka blir det ingen hoppträning , då Eo ska spara sig lite för terrängen. Vi ska på torsdag åka till ridhuset och bara rulla över hinder , men inga speciella övningar utan mer för känslan tror jag. 
Sen blir det faktiskt klubbhoppning nästa helg. Roligt! 
Jag ska hoppa en liten "warm up" klass på 70 cm. Den är det omhoppning i också! Haha det kommer bli grymt roligt :D Sen hoppar jag lite mer seriöst i en 90 klass också. Den vet jag inte om det är omhoppning i ännu. Men ska satsa på att komma runt i ett bra , stadigt och jämt tempo. 
Emilia ska också starta sin andra start på Tink där. Roligt! Också ska Linnea starta sin ungponny Eminem för första gången. Tror det kommer bli en bra dag. 30 september alltså , så missa inte det! 
 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0