idag

Sitter just nu i munkjtröja och mjukis, blir typ sport dag idag så det är dagens kläder mysigt ! Ikväll blir det träning hoppas på nej jag vet faktiskt har absolut inga förväntningar, på lördag ska jag "tävla" DM herregud hur kommer detta gå kommer ta det som inget speciellt på det sättet slipper jag bli besviken.
 
/Louise
(haha detta inlägg skulle ha kommit upp imorse)
 
Men skriver i alla fall mitt inlägg här under.
Tränade ju idag började inte så bra med att vi kom sent hem ifrån pga av olika anledningar sen var en väg avstängd så vi var tvugna att vända och ta en annan väg så vi kom typ dit sex när träningen började med det gjorde inte så mycket utan vi brjade utifrån det. Träningen gick ganska bra faktiskt red igenom programmet jag ska rida på lördag och det gick också ganska bra. Veckan har ju varit katasrof varför ? Jo jag har varit först för hård sen för snäll. Låter helt konstigt och jag tänker inte gå in på det mer i detta inlägg i alla fall men så är det. Imorgon blir det en grym dag slutar 11 och då åker jag hem äter och fixar med bommar i paddocken skriver om min övning sen, känns nästan som om jag inte vill rida imorgon vill lixom leva på den där känslan att det gick bra idag.
Men det blir ridning imorgon och jag ska göra ALLT för att det ska bli bra !
 
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0