Imorgon

Ska jag va riktigt ordentlig och rida INNAN skolan de ni ! Ska rida ut en sväng och känna på honom lite inför tävlingen bara, kanske grusgropen får se.
 
Idag fixade jag mann, svans, hovskägg och öronen känner mig stolt och plutten blev riktigt fin, fick dock kämpa med öronen då han är en riktig tönt. Ska även börja vänja honom med klipp maskinen så vi kan klippa honom snart han börjar bli långhårig ;) Nu ska jag göra matte läxa och packa lista till tävlingar då jag har börjat glömma saker hela tiden vill få mer ordning nu. (Kan ju säga att jag glömde publicera detta inlägg och håller på med pack lista nu och det går inte så bra får det inte som jag vill ha det men ger inte upp)
 
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0