Jag är nästan handikappad..

För det första så vill jag be om förlåtelse för min dåliga uppdatering igag. Trodde faktiskt att jag mobilblogga men det inlägget kom tydligen inte upp .. 
 
Har otroligt mycket i skolan nu också. 2 prov igår , och idag har jag suttit och försökt lära mig 27 engelska glosor och 27 spanska glosor. Usch. Men ska försöka att det inte påverkar bloggningen ;) 
 
Igår på idrotten så skulle vi springa 800 m , gick helt okej men spurta som en galning på slutet och tror jag typ sträckte mig , för ända sen dess så har jag haft ont i mitt högra höftben. Kan knappt ha byxor på mig. Vill bara slita av dom!!!! HAHAHA nej men blir nog mjukisbyxor imorgon ;) 
 
Otur som jag har ( eller om jag bara är klumpig ) så lyckades jag bli trampad av hästen i tygskor. SMART FELICE. VERKLIGEN JÄTTE. 
 
Så blöder nu från tån / foten :( 
 
Haha vad kommer härnäst ? Vill nog inte veta eftersom det är hoppträning imorgon. 
 
Idag. 
Idag var Elsa med mig ut i stallet. Vi red halva vägen var. 
Vi skrittade bara och Eo kar hemsk. Usch. Jag krävde knappt något och ändå tjurade hon ihop sig totalt. Sto fasoner. Hoppas hon blir bättre imorgon. Jag och Elsa var så duktiga att vi hade kameran med! 
 



/ felice





Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhha fyfan va tjock jag ser ut

2012-09-11 @ 22:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0