Jag gillar!

Att lära känna nya människor, skaffa nya vänner kalla det vad ni vill.
Älskar den där känsla när man börjar prata med någon man kanske inte pratat med förut, eller någon man tyckt illa om och inser att man är väldigt lika.
Känner att jag börjar öppna mig mer för nya människor har dom senaste tävlingarna pratat riktigt mycket med folk sånna som jag känner mer och sånna som jag känner mindre, att åka och tävla för tillfället är extra roligt eftersom man träffar så mycket trevligt folk !
Nu under helgen umgicks jag med grums gänget och pratade även med andra, jag och Alexandra skrittade både före och efter våra starter det var riktigt roligt att prata med henne igen har inte blivit att vi träffats eller pratat särsklilt mycket på tävlingar sen i påskas då vi åkte på tävling tillsammans och lyckades göra en seg lag dressyr dag rolig det säger inte lite det ;)
Min BÄSTA tips är prata med folk på tävlingar osv för allt blir så mycket roligare och när du väl börjat känns det inte alls jobbigt och man blir mer öppen för nya människor !
Jag har under bara det här året lärt känna många nya människor som jag verkligen inte ångrar att jag lärde känna !
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0