Känner mig lurad

Av visa tränare men främst en säger inga namn en del vet nog vem en del inte, denna person har fått mig att i ca ett år tro att min ponny gått bra h*n dömer högre vet att Harry inte gick bra inte riktigt bra. Men den här personen visste hur Harry va då och ville inte ta fighten för det skulle bli jobbigt, eller så trodde h*n helt enkelt att vi inte kunde bättre. H*n fick mig att tro att Harry gick jätte bra jag visste inte bättre red runt där och kände mig bäst medans min häst bara sprang jobbade inte ordentligt, men vad skulle jag göra trodde han gick så bra han kunde. Att vissa inte tar sina elever på allvar till 110 % är ledsamt bara för att jag kom dit som hoppryttare kan jag väl rida dressyr på riktigt min ponny behöver ju det också även fast jag kanske inte kommer starta sm i dressyr. Jag kom då från Jessica och allt var jobbigt för vi vår på väg till det riktigt bra jag kom dit och trodde allt släppte och att han gick super egentligen så släppte jag allt vi jobbat med och lät honom gå lite halv bra och det gick "super".

Önskar att jag hade vetat detta innan för med ordentlig dressyr det året hade vi vart så mycket längre fram nu men hur skulle jag veta trodde han gick bra det var ju vad min tränare sa till mig. Känner mig lurad och som om h*n aldrig brydde sig om vi kom hela vägen om h*n äns trodde på oss.
ALLA dressyrtränare jag tränat för detta år tror på Harry tror på  oss att vi kan gå långt och det är jag otroligt glad för.
 
/Louise
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0