Klubbhoppning - söndag

Kan inte skriva någon veckoplanering då jag inte riktigt vet hur veckan kommer bli. 
Jag vet i alla fall att det blir hoppträning imorgon & klubbhoppning på söndag. 
 
Klubbhoppningen kommer äga! 
Ska hoppa Eo 70 & 90 cm. 
 
70 cm klassen är jag anmäld till bara för att ha roligt!
Bara för att skutta runt och hoppa hejvillt och ha riktigt roligt. Ska bli super kul. Smidiga små omhoppningsvägar och en duktig ponny är var jag ser framför mig. Blir det långa klumpiga vägar och en mindre duktig ponny så ska jag ha roligt med den också! Bygga en massa självförtroende för både mig och kärleken min. 
 
90 cm klassen. 
Den hoppar jag med lite mer allvar i. Vill få fram henne ordentligt och lyssna fram. Ta den tiden som vi behöver och satsa på att komma runt. 
/ Felice
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0