"Lugn söndag"

Tänkte jag i alla fall. Men får se hur lugnt det blir.. 
 
Vid 1 åker jag till stallet. Blir en lugn tur. Kanske uppe på berget. Ska ta kort och visa er den otroligt fina utsikten då. Är sååå fint på hösten. Får nog bli så!
 
Sen åker jag och mamma till krk och jobbar lite där. Känns bra att göra det när man är medlem i en klubb. Får se vad som ska göras , men skulle kunna tro att det är sånt i stil med fixa hinder siffror osv. :) 
 
Sen på kvällen så ska jag på första gudstjänsten för konfirmationen. Kommer vara mest information sen gudstjänst om jag minns rätt. Det känns verkligen bra med konfirmationen. Är inte den som tror på gud osv, men har alltid velat gå på rinkonfa sen Lina gjorde det. Dvs 3 åt tillbaka. Så ska bli roligt. + att lära känna nytt folk som också är hästintresserade och umgås med vänner :D 
 
Så så ser väl min söndag ut!
en bild som inte har med inlägget att göra ;) 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0