Mår sååååå bra.

Är på sånt bra humör. Livet rullar på och allt känns bra! 
 
Idag var jag och Eo och tävlade LC1 och LB1. 
LCn gick ganska dåligt. hamnade på 55%. Har inget att säga om den faktiskt. 
 
LB1 Hon var såååå fin på framridningen. Stadig och super mjuk. Sen skulle vi börja med galoppen och då ville hon verkligen inte fatta höger. Hon surade ihop totalt och blev springig. Fattade tillslut rätt och gav mig där och travade lite lång och låg form så hon skulle sluta springa. 
 
Väl inne på banan var hon spänd men helt okej ändå. Lite springig men ändå inte samma som på framridningen. 
Vi slutade på 60% vilket jag tycker är helt okej :) 
 
Sen när jag skulle trava av henne var hon så go. Åh vilkej känsla! Är verkligen super nöjd med henne! 
 
Nils var där och tog kort också. Men han ska bort och kommer hem imorgon så dom får ni tidigast imorgon men förmodligen senare. 
 
nice mobilbild så länge ;) 
fick även bli en bild på mina super coola knoppar ;) haha första gången jag knoppa själv faktiskt :D 
 
film kommer sen :) 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0