Min dag

Min dag har varit bra. Älskar ämnet bild i skolan! Önskar vi hade mer av det. 
 
Skolan rullade på , slutade 15.15. Åkte till stallet 16.15 då mamma slutade 16.00. Då åkte jag ut till paddocken och hjälpte Lina med hoppningen. Tycker det gick riktigt bra! Spiken lyssnade bra , och de var duktiga :) 
mötte även elsa och mamma som var ute och red. Hehe go!


Sen tränade jag ju själv. finns mer om det i mitt förra inlägg. 
 
 

När jag skulle ta in Eo så stod hon först med rumpan mot staketet. Kände knappt igen henne när hon var så långhårig! Haha! Jag var tvungen att ta kort på det och allt. Hehe



ser ni brännmärket på rumpan ? Det syns så tydligt när hon har "lång" päls. 



 
Det va min dag ungefär! :) 
 
/ Felice

Kommentarer
Postat av: Ida

Kallar du HENNE långhårig??! Min ser ju ut som en björn jämfört med detdär :OO Hon har redan satt vinterpäls..

2012-09-07 @ 10:35:56
URL: http://newforestponnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0