Panik

Vet inte riktigt vad som precis hände. Usch det känns som att jag inte kan andas och jag vill bara gråta. Stress? Ingen aning.. 
 

Jag glömde filmkameran hos Elsa så filmerna kommer imorgon men kan ju bjuda på resultat och bilder idag. Började med att hoppa Lillen. Båda klasserna efter varandra. På framridningen och framhoppningen så kändes han jätte fin. 
Väl inne i ridhuset så var det ganska läskigt tyckte Lillen. Hehe.. Inne på banan var det också läskigt med en läktare! Vi blev uteslutna i första klassen , men fick hoppa klart banan. Efter att ha hoppat några språng så flöt han på bra. Sen så hoppade vi nästa klass direkt efter. Och den 0ade vi. Visst att vi kom konstigt här och där men runt kom vi och felfria var vi :) 
Snälla Kicki har tagit bilden och Hanna var med som hästskötare och chafför. Hon är allt bra hon <3
 
Sen var det Peos tur. 
Jag var ju ganska sliten när jag red fram efter att ha ridit Lillen om vi säger så. Haha. Eo var rätt så seg ute och hon kändes väääldigt liten. Men väl inne i ridhuset kändes det bättre och hon kom upp till mig bättre.
Hoppade 70 cm som lite värmupp klass. Det gick faktiskt riktigt bra och det slutade med att jag vann med omhoppnings tid på typ 18-19 sekunder. Duktig plutt!
 
Sen var det ju 90 klassen som jag också är jätte nöjd över! Hon var så fin och hade en jätte fin bjudning. Dock blev det ett stopp då jag hoppade av förtidigt , och Eo valde då att inte hoppa alls. Och jag förstår henne! Men är mycket nöjd med 90 rundan också. Synd att det var jag som förstörde den.. Men mycket nöjd!
 
Emilia och Tink var ju också med , jag tycker ni kan läsa hennes resultat här: http://emiliathuresson.blogg.se/
Även stort grattis till alla som det har gått bra för! Bland annat Linnea , Jenny , Wilma och en massa andra trevliga människor som jag pratat med idag! 
 
Och tack till alla goa männsikor som varit runt mig idag! Hur ska jag kunna återgärda det ni gör för mig? <3
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0