Ridkonfa

Ridkonfan 2012/2013 ja då kommer inlägget om vad jag har valt Sverige eller Polen ?
 
Polen faktiskt, dom flesta av mina kompisar har valt Sverige och det tänkte jag också först göra. Men sen fick jag veta att det mest skulle bli skogsridning, Harry och ca tio andra hästar i skogen ? Nej det är ingen hitt han skulle bryta ihop och bara stressa. Det skulle ändå inte bli nån tränings vecka. Jag skulle ju kunnat ta en häst där men då kan jag väl lika gärna åka till Polen om Harry ändå skulle stå en vecka. Polen kostar lika mycket som Sverige och det skulle kosta mycket mer om jag skulle göra det själv finns andra anledningar som jag inte behöver ta på  bloggen.
 
Jag tror det här kommer bli roligt vi är en liten grupp som jag hoppas kommer funka bra tillsammans !
Lillla fula ponnyn med en väldigt fin mitt bena ;)
 
/Louise
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0