rubrik ja

Hade mycket tankar i huvudet när jag gav mig ut och sprang förut. La all fokus på att springa och måste säga att jag är mycket nöjd över hur jag la upp passet. 
Efter att ha sprungit 2/3 så mötte jag pappa som var ute och sprang , haha världen är liten. Vi sprang tillsammans och då gick det riktigt bra. Vi joggade mest ett ganska snabbt tempo för min del ( inte lika för honom som är maratonlöpare ;) ) och sen spurtade vi lite och sen så joggade vi en stund på slutet. Sen så var vi hemma. Pappa fortsatte springa men jag hade redan varit ute ca 30 minuter innan honom gav mig. :) 
 
Jag var otroligt svettig och tycker själv att jag joggade på bra . Haha bra jobbat av mig som är en väldigt lat person ;) 
 
Imorgon blir det mer springning då jag tror att vi har kondition på idrotten? 
 
Nu ska jag duscha och läsa lite i boken som vi har i läxa. Ha det bra! <3
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0