sämsta veckan

Seriöst veckan har vart sämst, ridmässigt i alla fall och det är ju det mesta jag gör.
 
Dagens ridpass började riktigt bra och han var SÅÅ fin sen skulle jag gallopera och poof och allt var borta han bara sprang och sprang. Känslan va hemsk förökte sen börja om och få allt rätt men den där riktigt bra känslan kom inte tillbaks, så ledsen just nu av alla veckor det kunde ha blivit så här är det den veckan jag ska starta tävlingen jag längtat efter så länge och verkligen ville prestera på. Men nu vill jag inte äns starta.
Ska gå ut nu och föröka lura mig själv att det här ska bli kul, det blir nog ungefär lika svårt som att se till att det kommer gå bra imorgon. Fast innan det ska jag ringa Nicole och kolla om hon och Ebba ska gå bana ikväll.
 
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0