Seg

Är det bara jag som har blivigt ortoligt seg. Asså trött och seg i allmänhet. I skolan , hemma , när jag rider , alltid. Har inte samma rutiner på allt längre utan degar runt lite hur som hellst. Jag klara inte av det jag , jag vill ha rutiner och schema. 
 
Jag sover och äter ändå rätt. Frukost - Lunch med mycket grönsaker - mellanmål - kvällsmat. Äter av hela kostcirken och rör på mig. Vad är felet? 
Har även otroligt ont i kroppen. När jag går och lägger mig så har jag ofta jätte ont i benen , i vaderna för att vara exakt. Men hoppas att det typ bygger muskler eller något sånt. Haha :D
 
I stallet så har jag inte ork att ge mig iväg att rida ordentligt. När jag väl är ute så går det väl bra. Men nu känns det som att jag inte hinner rida trossnäs rundan tillexempel. Men det gör jag. Jag tar typ dubbelt så lång tid på mig i stallet som jag gjorde innan sommarlovet. Typ går bara runt och latar mig. Går fram och tillbaka och glömmer vad man ska göra. Inte bra Felice! 
Jag försöker att komma iväg ordentligt men det är skolarbetet som hindrar mig. 
 
Är jag duktig i skolan då? 
Jo jag hänger väl med till ett E i alla fall. ´Har mycket prov redan! Och en massa läxor. Men man får helt enkelt få det att gå ihop. Det är inte mycket tid kvar till annat. Hinner knappt duscha , fattar ni hur mycket jag har att göra då?
 
Hinner typ aldrig vara med mina vänner, vilket är väldigt väldigt synd. Men det var ändå något jag visste om när jag köpte häst. Jag försöker vara med dom extra mycket i skolan och rida med dom som rider. Man får helt enkelt försöka få det att funka. Men vi är några tjejer som tänker fira älskade Minna som fyllde år 1 september. Jag kan typ aldrig för det är alltid något ivägen. Tävlingar hit och dit på helgerna. Har massa planerade och fullbokade helger framöver. 
Men så är det att ha häst. 
 
Men det är värt det när man får någonting tillbaka av hästen. Eo har ingen aning om hur mycket jag missat för att jag varit i stallet. Men det är det som sagt värt!
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0