Söndag - klubbhoppning

Idag ska både Eo och Lillen hoppas. Eo 70 cm A:0+A:0 & 90 cm har jag inte bestämt ännu, får se hur hon känns imorgon. I 70 cm ska vi bara ha roligt. Det är höjder hon kan kliva över lätt. Så runt ska vi komma. Eftersom det är så lågt så är det mycket mindre ponnys med som kan ta bättre vägar än vi, men det är inte det viktiga. Inte idag. 
 
Lillen ska gå 2 clear rounder , en på 70 & en på 80 cm. Höjderna är inte problemet. Utan jag ska hålla ihop honom mellan hindrerna och rida med sätet. Försöka få honom jobba med bakbena undersig och komma upp till mig så han inte blir som en lång älg. Haha :) Har inga krav på honom. Han har inte varit ute så jätte mycket om jag förstått det rätt. Och jag har inte ridit honom alls mycket. Red ju ut på honom första gången igår. 
 
Vi kommer att vara otroligt snygga alla 3! Lillen ska ha läder skydd och Eo guldpannband! ;-)
 
/ felice
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0