Söndag

Idag så hade jag sovmorgon! Ända till klockan 7 idag! Men vaknade utan klockan kvart i så låg och drog mig en stund. Haha sjuka rutiner jag fått. upp 06.30 varje morgon. Bra jobbat Felice! 
Runt 8 kom mamma och hämtade mig och vi åkte till KRK där dom har en stor hästtävling. Jag hjälpte till där , och det var riktigt lärorikt! Hoppas jag kan ta med mig mina nya kunskaper upp på lilla ponnypluttens rygg. 
 
Eller rättare sagt så har jag det. För ÅÅÅÅH så fin hon var idag! Helt sjukt! 
Vi jobbade bjudning , och hon var så perfekt (a). Jätte mjuk och fin , och lyssnade både fram och tillbaka! Det var nog ett av de bästa ridpassen vi gjort tillsammans! 
 
Ända sen jag kom hem har jag suttit med en film. Nu är den snart klar , men jag blev inte så jätte nöjd. Tyckte den blev lite dryg :/ Ni får väl säga vad ni tycker om den när den kommer ut på bloggen. Tror jag lägger den i ett tidsinställt till imorgon. 
Imorgon kommer det även ett inlägg om terrängen jag ska starta på lördag och hur jag tänker om de. 
 
 
finaste ponnyn får 90 cm se lätt ut <3
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0