sur

Jag satt och läste lite skvallerbloggar så såg jag ett inlägg om en som vi kan kalla X i inlägget för att inte göra detta allt för stort. 
Jag "känner" X och jag vet att h*n inte gillar att vara i fokus. H*n har tagit sig väääldigt långt med sin ridning och det har såttt mycket om X på skavllerbloggar som h*n bara försökt att ignonera. Så kommer det någon och ska "tipsa" om h*n för att den som tipsar ska bli länkad. Jag blir så less på det eftersom jag pratat med X och h*n vill inte längre läsa skvaller bloggar. 
X är ingen som skryter om hur duktig h*n är. Även om h*n är otroligt duktig. Och h*n har på ett ärligt sätt tagit sig till toppen. 
Alla vill inte att det ska stå om dom på skvallerbloggar. Tillexempel att dom ska sälja sin häst. Undra om det är roligt att ha flera 100 mail av småflickor som säger att dom önskar att dom kunde köpa hästen, för att dom har läst på en skvallerblogg att ekipaget tagit sig till toppen. 
Eller är det bättre med en kille/tjej som suttit på hästnet och letat , sökt på egenskaperna dom söker på en häst och som verkligen verkligen vill ha en häst som den. 
Detta blev ett väldigt rörigt inlägg.. men kände att jag behövde skriva av mig utan att någon ska känna sig träffad. 
 
Shit.. detta blev ju inte så bra. 
 
/ felice

Kommentarer
Postat av: Kille

Nog sant , men det var inte svårt att veta vem X var i texten =)

2012-09-30 @ 12:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0