Träningen

Imorse när jag vaknade så kände jag att jag aldrig skulle hinna med dagen. 27 spanska glosor i läxa , skola träning osv. Men titt vettu. Till och med en stund över för att blogga! Hehe vi behöver inte tänka på vad klockan är ;) 
 
Träningen
Idag gick väl sådär i början. Hon sura ihop sig på uppvärmningen som var trav bommar + litet hinder. Hon gick inte riktigt mellan säte och hand utan vek sig och hade inte naturlig bjudning. 
Men när hon väl fick hoppa så blev hon glad! Hon har inte varit så fin på en bana någonsin! Hoppade bana på minst 1 meter, ingen aning om höjder faktiskt men över 90 i alla fall. Och hon flög så fint över! 
Var precis vad vi behövde efter förra träningen. 
 
Tyvärr finns det varken film eller bild från träningen. 
 
Nu ska jag borsta tänderna och sen sova , med 26 av 27 glosor i huvet. Man behöver faktiskt inte alltid kunna alla! 
 
 
/ felice

Kommentarer
Postat av: nicole

Så söt bild! :)
SV till Felice:
Tack :)
Förresten, är det hos er man kan tävla om tagelarmband? Isåfall skicka gärna en länk til mig! :)
Kram

Svar: ja :D http://teamponnybrudarna.blogg.se/2012/august/tavling.html#commentkram!
Louise & Felice

2012-09-13 @ 20:54:19
URL: http://nicolemosserud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0