Träningen

Gick verkligen bra !
 
Började dåligt med att han var stel och starkare än vanligt jag fick ingen riktig ordning på det, skulle göra skänkel vikningar och han drog huvuvdet rakt upp och det funkade jag fick inte ner honom förren vi gjort färdigt skänkelvikningen så stark var han. Jessica hoppade då upp och red, även med henne var han stark men med kunskap och erfarenhet fick Jessica honom riktigt fin men som hon sa så är han väldigt stark och inte lätt. Hon ändrade även uppfattningen om hur jag rider och varför, han ser inte så stark ut men det är han. Han jobbade verkligen super när Jessica red men bara för det går han inte super för jag hoppade upp igen och det vistte jag att han inte skulle vara man måste rida rätt för att han ska gå super lyckades helt okej och han gick bra fast han var väldigt trött efter Jessicas ridning. Lyckade träning med igenom riden ponny, är faktiskt första gången någon av mina tränare har vågat rida honom.  Måste säga att jag är glad att jag har så bra tränare, Jessica fick mig verkligen att inse hur långt jag och Harry har kommit hur mycket JAG har lärt honom, min prins! Haha red även i "mina" dröm handskar idag som var Jessicas ;) Glömde mina hemma och fick låna hennes roeckl handskar så nu vill jag ha sånna ännu mer så sköna !
Film kommer nog får se om jag lägger ut ner Jessica rider i sånna fall ska jag prat<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0