Är tillbaka

Så här efter två dagar eller nåt har dock känts mycket längre den där typiska "det här måste jag skriva på bloggen" känslan. Anledningen till att jag kom tillbaka tidigare är helt enkelt för jag haft turen på min sida känns riktigt bra.
 
Harry går jätte bra nu och vet ni, idag tömkörde och han gick klockrent ! För mer än ett årsen gick det inte ha linor på honom han bara krånglade inte äns jag och mamma tillsammans kunde tömköra honom nu kan jag göra det själv utan några problem det gillas !
 
Och i tävlings väg då skulle ju ha tävlat idag men den blev ju inställd så det blir en lokal LA:1 på Björkliden till helgen. Sen blir det terräng debut för iår i Tranemo helgen efter och till sist ev en regional i Björkliden helgen efter det där jag ev ska debutera FEI också !
Blir årets första terräng träning på tisdag också själv har jag inte hoppat sen i november så det här kan sluta roligt;)
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0