Bilder från nu

Har precis ridit ut Eo. Hon var väldigt pigg, men med 6381 halvhalter per sekund så gick det super! Haha nej men hon blir fin när hon kommer tillbaka ordentligt :)
Inte så intressant att läsa om.

Jag red även lite på familjens nya tillskott ;) sonic är en D-ponny valack född 96 som är väldigt fin i dressyren. Just nu är han väldigt smal och omusklad för han har stått på lösdrift, men det ska vi jobba på. Han var lite elak mot Emilia som inte är så jätte duktig. Lyssnade inte och var lite allmänt olydig. Så Emilia ville att jag skulle sitta upp. Han tjafsade i typ 20 sekunder innan han släppte HELT och herre gud vilken fin häst han blev! Tror att han kan lära Emilia en massa!

Nu blir kanske all text ihoptryckt eftersom jag bloggar på mobilen, men fixar det när jag har tillgång till en dator sen.

/felice


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ge en extra morot från mig! ;)

2013-04-01 @ 14:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0