blablabla..jag hatar rubriker

Hej från en tjock Louise haha men seriöst har blivit tjockare än vanligt nu när jag inte ridit lika mycket och inte tränat ordentligt vågar inte än ställa mig på en våg för tillfället, ska jag orkar ut och springa nu? Skulle inte tro det men kanske förvånar mig själv vem vet ;)
 
Red i alla fall en lugn skritt tur förut återigen anledningen till att jag är tjock nej ska inte va sån är ju inte direkt överviktig men lite mer än vanligt väger jag allt när jag är så lat och tycker om choklad haha.
 
Imorgon blir det ingen ridning alls gud så bra för formen, nej ska ha släkt kalas så ska inte klaga det finns ju fika dubbel bra för dröm kroppen, ingen ridning och sen fika på det jätte bra Louise !
 
Nej nu har jag bestämt mig för att gå ut och springa innan det blir mörkt så vi hörs nån gång i framtiden om jag överlever min springtur vill säga ska testa mina nya hörlurar och se om de funkar bra alla andra jag har åker ju bara ur när jag springer.
 
/Louise
 Dessutom har jag inget vettigt att skriva på bloggen så det blir sånna här inlägg haha fail.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0