Duktig ponny

Eo var riktigt duktig idag.
Var markarbete , som vi båda två har väldigt svårt med men det gick kalas bra. Inte något stopp , även om bjudningen är sisådär ibland. Men måste verkligen säga att Ulle så så sjukt bra. Jag tycker verkligen det, det är nog faktiskt på hennes träningar jag lär mig mest. 
 
 
Avslutade med några lite högre språng , Eo tveka inte ens. Älskade bästavän. 
 
Imorgon blir det en lugnare tur för Eo. Hon ska ridas ut och träna på att gå mitt på vägen då jag häromdagen märkte att det var ett väldigt problem. Hon vill gärna ta stöd av kanterna. Att jag inte märkt och uppmärksammat detta tidigare skränmmer mig nästa. Hon går allvarligt talat och trycker sig till en kant , och går hon inte vid en kant så svajar hela hon.. 
 
Sonic ska gå ett lite anorlunda pass. Ska börja med att inte kräva något alls. Bara för att se hur han beter sig när Emilia rider ut. Sen om han börjar krongla så ska jag, ja... försöka lösa det? Hade tänkt rida mycket övergångar mellan halt och trav iallafall :) 
/felice

Kommentarer
Postat av: Louisa

Aw, tack dumed<3

2013-04-10 @ 20:34:37
URL: http://bylouisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0