Duktiga hästar

Började denna lördag med att hjälpa Lina med dressyr på Spiken, gick riktigt bra tycker jag ! Hon red igenom lc:1 i slutet fast utan gallop där slarvade hon dock med vägarna plus att hon inte riktigt kunde programmet så det blev hemläxa på det ;) Men ska fixa filmc från det nu och lägger väl upp det sen.
 
Sen red jag Harry med Emelie och Harpen i grusgropen blev gallop i mycket uppförs backar så han fick av sig lite energi, så vi hoppas på en lugn och lydig Harry imorgon på pay and jumpen.
 
Förresten min syrra har fått hem sin system kamera idag och det finns ju inget annat sätt att bli bra på än att öva så ska försöka få med henne och fota mig och Harry nån dag !
/Louise

Kommentarer
Postat av: Alexandra Helander

Sv; Tack Louise!

Kram :)

2013-04-06 @ 20:20:06
URL: http://helander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0