Fredag

Åh vad jag älskar fredagar! Även om det det har varit som helg hela veckan så känns det ännu bättre när det faktiskt är helg. Dock börjar ju skolan snart , men tycker att det mest är roliga veckor i skolan framöver nu. Simma , prao osv. Tycker faktiskt skolan är lite rolig till och med , även om det är väldigt skönt och välbehövligt med lov så saknar man alla. 
 
Men idag behövde jag inte sakna Linn iallafall för henne träffade jag. Det var hur mysigt som helst! Älskar verkligen den tjejen , den enda som kan mig helt ut och innan till , andra brukar jag kunna ljuga för men hon kan mig. Jag hade iallafall jätte trevligt och jag hoppas att hon också hade det. Vi tränade lite bland annat. 25 min dans haha vi ägde båda två tycker jag! 
 
Sen efter lunch så åkte jag och mamma och Emilia ut till stallet. Eo skulle vila idag , men Lova ville så gärna rida så hon kom ut en stund och gjorde det. 
 
Eo skötte sig utmärkt på den lilla skritt stunden vi var ute och Lova var jätte duktig. Så himla tuff är hon! Hon red även Sonic och Emil när hon kom tillbaka för hon ville rida mer. Hon gjorde halter och skrittade helt själv och Eo lyssnade super bra på henne. Vem vet , vi kanske har ett framtida SM ekipage på bild? ;) 
 
Sen red jag även en stund på Lillen. Idag var han super fin! 
 
Nu ska jag ha fest fredag med mig själv i garaget = träna. Idag ska jag köra allt jag tycker är roligt bara för att det är fredag. Så kommer inte fokusera på en muskeldel utan gör dom övningarna jag känner för. Kommer bli mycket med bollen. Härlig fredagkväll tycker jag , hoppas alla andra har det trevligt med sina pojkvänner eller supfester. Kan ju hälsa till Elsa också då eftersom du inte heller har pojkvän och jag hoppas du inte är på supfest. Hej! 
Efter träningen blir det dusch och sen några avsnitt av PLL som jag är helt besatt av!
 
/felice

Kommentarer
Postat av: L i n n e a ☆

Aw, söt bild :D
PLL är bäääst, när man är inne i sina PLL "perioder" kan man inte sluta titta cc:

2013-04-06 @ 00:31:47
URL: http://alfredssonL.blogg.se
Postat av: Emmeli Isaksson

SV: kan bara hålla med dig! :)

2013-04-06 @ 09:35:21
URL: http://emmelisaksson.blogg.se
Postat av: Ebba Molin

SV: Åh tack!

2013-04-06 @ 09:49:35
URL: http://molinebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0