Gör absolut inget

Så tänkte försöka få ihop ett ordentligt inlägg här för en gångs skull har vart dåligt med det på sistone men det ska bli ändring på det lovar.
 
Red med Lina och Spiken idag först tog vi lite gallop i bakarna i grusgropen sen hjälpte jag henne lite med dressyren och gallopen medans Harry då skrittade.
 
Hon fick loss honom riktigt bra emellanåt när hon tänkte på allt samtidigt som var ganska mycket ;) Höger gallopen hade de problem med först men med volter innan så han blev mjuk i kroppen gick det också bra. Kan även säga att jag ska rida Spiken på onsdagar fram över eller det är inte heltfast precis men om jag inte har överdrivet mycket i skolan osv ska jag göra det.
 
Imorgon kanske Sofia kommer vet inte riktigt vi får väl se, men i sånna fall rider väl hon Harry för att känna igenom honom inför tävlingen.
och även idag får Sofia och Harry stå för bilden.
/Louise

Kommentarer
Postat av: Louisa

Fin bild!!

Sv: tack! Nja, haft en jobbig period med Ribbel och allt känns inte rätt ännu... Men vi hoppas! Kram<3

2013-04-12 @ 22:43:13
URL: http://bylouisa.blogg.se
Postat av: Louisa

Sv: tack<3!
Kan jag få ditt mobilnummer igen? (Skicka på fb) vore kul om vi kunde hålla kontakten där kanske? :)

2013-04-12 @ 23:00:18
URL: http://bylouisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0