Hej jag heter bengt jag jobbar på en knappfabrik lalala

Jag önskar att man visste vad folk vill. Tänk vad enkelt det skulle va då. Ibland gör man inte vissa saker för att man vill inte att det ska bli fel och man ska förlora. 
 

Hejsan :) 
Sitter just nu och ska se på några avsnitt av pll, jag är trött och vill helst bara ligga här resten av dagen. Men ska dra mig upp och träna lite sen hade jag tänkt också. Var uppe tidigt och tog ut hästarna imorse. Sen åkte jag och tränade. 
Skulle ha tränat med laget , men var bara jag och Linnea där då folk var sjuka , var och tävla osv osv. Vi red först lite dressyr och sen hoppa vi några språng. Eo var fin i dressyren! 
 
finisen <3
 
/felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0