idag

Jag suger på att blogga . jag vet. 
Jag fattar inte riktigt hur jag inte kan hinna alla andra dagar - men idag , då har jag massa tid.. 
 
Sen jag kom hem från skolan har jag 
 
ätit
tränat
sprungit
ridit
fixat i stallet
ätit 
fixat mig
 
och ändå sitter jag här och klockan är bara halv 10, bra där felice! 
Blir så när man är aktiv och tar tag i saker direkt. Jag tränade tillexempel efter ett uppgjort program dirket efter skolan. Blev först ett armpass i ca 15-20 min sen rumpa i ca 15-20. Kändes verkligen i armarna sen träningsvärken från igår. 
Efter det hade jag fortfarande energi kvar , så när jag ändå hade träningskläderna på så passade jag på att gå ut och springa en bit. 
Är faktiskt väldigt nöjd över mig själv på den biten. Jag har fått mycket bättre kondition sen förra året. Då klarade jag inte ens ett varv i skogen utan att springa , idag sprang jag från mamma förbi ilandaskolan , det stora spåret i skogen - längst fruktvägen och till ica innan jag stanna. För er som inte känner till skåre så är det fan bra för att vara jag! Sen fortsatte jag en bit till , men sen PW jag längst älven , och till bryngfjorden och till pappa. 
 
Direkt efter det så bytte jag om till stallkläder och åkte ut och red en liten busponny. Hon var fin idag , väldigt mjuk och rund. Hon visade inte heller något från igår när vi gick omkull på träningen, utan trampade på som vanligt. Men ... haha det ska alltid finnas ett men. När vi skulle göra halt började hon dra upp huvudet , så som hon gjorde när jag började rida henne. 
Jag försökte verkligen rida in i halten , och själva halten gjorde hon bra tillslut , men att slappna av och släppa när hon väl stod still ville hon inte. Slutade med 2 ben i maken och en rädd lillasyster som red med på Sonic , haha tror hon tyckte det va lite otäckt att se storasyster på en studsande ponny. Det hade jag tyckt iallafall. 
 
Men är överlag nöjd med henne idag. Och över min träningsinsats också. 
 
från träningen igår
 
/felice
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0