idag

Började dagen med ridning på min lilla ponny, herregud kände mig som en jätte på honom efter att ha ridit storhäst en vecka! Blev en lugnare tur i grusgropen med Lina och det gick bra.
 
Sen åkte jag och Lina in till hööks där hon köpte en sadelgjord, vi åkte sedan till färjestad där jag tappade kontrollen lite, oups. Hade ett present kort på fem hundra som jag tänkte köpa ett schabrak och ett par benlindor för men det gick lite snett när jag såg en jätte snygg hjälm och även en jätte snygg matchande kavaj och där var det kört ;) Så nu har jag beställt hem en kavaj i en storlek mindre än vad de hade där och en hjälm då det var ett litet märke på den de hade i butiken. Så mina fem hundra på present kortet är ju slut+ alla mina iphone pengar, mamma lägger till lite också men det är värt det och så dyrt var det inte.
 
Sen träffa vi Björn där också, så vi diskuterade lite om vi skulle starta Harry i mantorp om vi inte hinner träna innan det och det skulle vi tyckte han. Har även bestämt mig att jag ska ha storhäst, har funderat på det mycket under veckan när vi skrittade mycket och länge i Polen. Björn tyckte absolut inte jag skulle ha d-ponny så han fick lite sista ordet i det här och det blir storhäst.
 
Slutligen var vi på bordrocks och kollade blev en kl mössa där då mamma tvättade min så den blev ihopdrafen och jätte liten, så den är henns nu om den passar henne hon har ju lite mindre huvud än mig ;)
 
/Louise
 
 

Kommentarer
Postat av: Amelie

Tack för din gulliga kommentar!

2013-04-06 @ 11:33:58
URL: http://somuchhorses.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0