just a crazy idea

Fick just precis en såndär jag vill tävla hoppning känsla haha nästan så stark så jag känner för att åka till Rudskogen och hoppa en klass lika gärna som att hoppa hemma och då få hoppa bana också men det får vi väl se.
 
Vet inte riktigt vart den där känslan kom i från men kan liksom föreställa mig att Harry och jag göra sånnadär riktiga omhoppningsvängar och att det går riktigt bra. Vet ju egentligen att han kan bara jag rider rätt, jag vet hur jag ska rida gäller bara att det blir så sen när jag hoppar också.
 
Sitter och kollar på denna video trån färjestad ser vad jag gör för fel rättare inte på mig,rider inte fram osv osv plus att jag tänker vafan varför svängde jag inte snävare i omhoppningen men det är en annan femma.
 
Så vi får väl se sitter nu och överväger om jag ska åka till Rudskogen eller inte måste typ bestämma mig inom 30 min alltså innan träningen ;)
 
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0