Kan inte bli bättre

Harry fortsätter bli bättre och bättre kräver dock mer och mer ridning men det tar jag. Han var så lugn idag på träningen blir mer banhoppning känlsa då han måste ridas mer när han inte bara springer men jag klagar inte älskar hur han går nu.
 
Hade tänkt hoppa imorgon mest låga höjder för att känna av honom gillar inte riktigt att hoppa dagen efter så där men är den dagen som passar bäst och lägger upp det så det blir bra efter där. Ska fixa lite "banskiss" eller nåt strax och planera min ridning för att få ut så mycket som möjligt.
 
Filmen från idag är strax färdig och kommer upp här på bloggen idag utan musik då jag hade extrema problem att hitta någorlunda bra musik idag haha.
 
/Louise

Kommentarer
Postat av: Frida

Ska du va med imorn?:)

2013-04-30 @ 21:52:21
URL: http://fridaoleo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0