Kommer sakna allt

Åh vad jag kommer sakna allt med ponny tiden när jag köper storhäst känner jag nu, har inte riktigt tävlat med mina värmlands kompisar i år som jag faktiskt började få förra året då jag började ta kontakt med folk.
 
Saknar dem redan och då var det ju i sen höstas vi tävlade tillsammans, så det blir nog det som blir mest tråkigt med att gå över till storhäst.
 
Det finns ju såklart yngre storhäst ryttare också men blir inte samma sak ändå som med alla ponnyryttare som man tävlat med sen man var liten eller i mitt fall i alla fall med hoppryttarna, dressyrryttarna är ju inte riktigt likadant med.
Gullig bild på mig och Felicia som är så snygga kommer helt seriöst sakna det speciellt mina nya dressyrvänner ni vet vilka ni är och jag hoppas vi ses nån gång ibland ändå !
 
Men även fälttävlans folket som jag tävlat med här i från värmland fast det känns ändå mer okej för vi kommer träffas på träningar och så men ändå, kommer till och med sakna hoppfolket som jag faktiskt inte tävlat med på länge. Haha det märker man när man väl tävlar jätte mycket nytt folk som man inte känner igen men de flesta gamla vännerna är kvar.
 
Men nu är det storhäst som gäller och får väl se till att få lite tant vänner, haha. Lyckades faktiskt lära känna en tjej i somras på tävling som också ska skaffa storhäst så vi kanske kommer väl tävla lite på samma tävlingar det gillas !
/Louise

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tycker inte du ska köpa storhäst ! Jag gjorde det alldeles för tidigt tyvärr :/ ponnytiden saknar man och varför inte köpa D-ponny istället skulle vara så mycket bätre
Men det är ju ditt val, men jag skulle köpt Maxad D:)

Svar: känner också det men smtidigt känner jag att det blir så lite tid med en d-ponny (tävlings mässigt då) och att det är bättre med en storhäst där man har tid på sig att komma dit men vill men får se :)
Louise & Felice

2013-04-13 @ 12:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0