Lyckligast i världen

Allt känns sådär bra just nu. Känns som att jag har fjärilar i magen och det är underbart! Vårkännslorna tar över!
 
Vaknade själv vid 9 idag. Bara där börjar dagen bra, att man känner att man har sovit ut redan kl 9. Startade direkt ett nytt avsnitt av pll och kollande klart på ett , började med ett andra men hann se typ 1/3 innan jag gick ner och åt världens godaste frukost. 
Mörkt nybakat bröd (i och för sig köpt på ica , men nybakat där haha) med ägg och en skål med youghurt och fruktsallad och ett stort glas vatten. Så nu är jag mätt som en plätt haha :) 
 
Har även kollat lite med Elsa om vad jag ska ha på mig imorgon , eller hon har fått äran att välja helt själv faktiskt haha :)
 
Det blir något i den här stilen. 
 
Själv tycker jag att scahbraket ligger så himla dåligt. Blev verkligen besviken.. Men jag tycker ändå att det är för snyggt för att låta en sån sak förstöra haha! 
/ Felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0