Måndag

1 april idag. Skulle ju kunna köra med något wow inlägg och sen skulle det bara vara ett skämt , men så rolig är jag ju inte. haha. 
 
Har faktsikt bara blivit lurad en gång idag. Tack Louise. Helt sjukt att jag går på samma skämt varje år. 
 
Min dag har varit lite halft värdelös. Jag är jätte trött på att vara sjuk. Vill bli frisk och träna. Kanske därför jag tagit på mig träningskläderna utan att träna. Jag saknar det haha. Men har faktiskt varit frisk hela dagen , så hoppas snart på att vara tillbaka på banan ;)
 
Gick upp kl 8 idag för att hinna rida innan jag åkte med Elsa till Pia. Det var ju lite ovärt att gå upp då eftersom elsas tolkning av "efter lunch" är att vi är ute i stallet halv 5 på eftermiddagen. Haha. Fotade henne och Pia. 
 
Härliga och roliga inlägg , eller hur? 
Imorgon blir det sovmorgon för min del. Har inte sovit längre än 9 någon dag sen lovet. Men tänkte sova till 9 och sen ta en tur med hunden eftersom jag inte kan ge mig ut och springa. Sen hoppas jag på att kunna köra ett lätt armpass utan att gå söner. Haha vill komma igång med träningen , men det beror ju såklart på hur jag mår. Vill inte börja igen och bli sämre. 
Sen ska Lillen ridas ut i skogen. Tänker rida mycket tempoväxlingar och även mycket övergångar så han lyssnar på mig. Sen ska Eo gå ett dressyr pass för Hanna och Kicki ska även med och fota , så bilder kommer. 
Haha har ingen aning om varför detta blir kursivt eftersom det inte står att det är på det.. men jaja haha. 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0