Pay and jump på rudskogen

Har varit på pay and jump på rudskogen idag.
Eo var spänd på framridningen och fick lite dampryck , men lugnade sedan ner sig. Sen inne på framridningen som var inne så var hon väldigt stirrig och kollade hela tiden på dom andra hästarna. 
Inne på banan så blev hon lite lång men var annars ganska bra. Men måste tyvärr säga att känslan var en av dom sämsta starterna i år. Men tur jag har gjort andra bra ;) 
 
 
Var iallafall felfri i både 80 och 90. Jag är också glad över att jag inte starta en meter eftersom hon inte gick fram helt ordentligt. 
 
 
Blev tyvärr innte mycket bilder, men film iallafall ;)
 
Visst är hon snygg i rosa? Har blivit galen i det igen, eller släppte det väl aldrig helt... allt ska vara glitter, silver och rosa! 
 
 
detta är min snygga häst i hagen, rosa även där. Tror knappt det kan bli för mycket rosa!
 
I göteborg ska jag kolla om det fortfarande säljs silver schabrak, är det någon som vet vart det finns? Vet ju jätte inne för något år sen.. och jag är ju lite smått efterbliven så .. ja jag tänkte att lets find som silver schabrak. haha. 
Jag har dessutom mailat på en rosa kingsland skjorta. Tänk er det , vita byxor med blingskärp , svart utrustning silver schabrak , silver boots och silver pandband. DÖR LITE AV BARA TANKEN!
 
/Felice

Kommentarer
Postat av: Aurora

sv: Tack visst är han! :)

2013-04-07 @ 21:02:29
URL: http://aui.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0