Tagga tävling eller nåt

Haha taggar upp för tävlingen imorgon med halsont, snuva och lite nys attacker på det love life typ.. Red Harry en sväng i paddocken förut och Lina var med och tog kort. Ingen wow känsla direkt vi har en ganska dålig period nu så är det eller det sitter mer i det där med en bra känsla för han går inte så himla dåligt om man bara får loss honom.
 
I alla fall så har jag gjort mirakel kurer på både mig och Harry eller vi hoppas på att det blir mirakel kurer i alla fall kan ju knappast bli värre så nu gör vi det bästa av saken imorgon så får vi se hur långt det räcker !
 
Då datorn har nåt syckopat fel just nu så inte bilderna funkar så får ni dom imorgon istället ska sova nu så ha det forsatt bra denna fredag de ca 40 min och ha sen en fortsatt bra lördag imorgon det ska i alla fall jag försöka ha !
 
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0