tävlingen

Gick inte så väldigt bra men hade en mjuk ponny så mina små knep igår funkade ibland tänker jag allt till !
I allmänhet gick det väl helt okej ändå lite dålig energi men annars helt ok men det som drog ner då, jo han bröt ut i halft igenom så fattade gallop igen och då byte han till vänster eftef ett steg.
 
Är så irriterad på mig själv för det utan den missen hade vi fått ca 15 poäng mer så känns ju lite surt, skulle när jag direkt kände att han inte galloperade ordentligt med vänster bak skulle jag skänklat på men fegade och han bröt ut i stället men är lätt att vara efter klok !
 
Till veckan kommer vi bara fokusera på gas och broms och inte skolor osv utan kanske göra det för att mjuka upp honom. Ska även hoppa till veckan och är faktiskt taggad ska lägga upp en ordentlig gallop så kommer det gå bra.
 
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0