Träningsvecka för mig

Måndag: 70 min cardio 
Tisdag: Rumpa , upplagt program på ca 40 min och sen armar i 10 på det. 
Onsdag: 25 min cardio , dödande benpass på 20 min
Torsdag: vila
Fredag: mage och rygg övningar jag fått av min PT. Ca 30 min , cardio 25
Lördag: Mage och rumpa ca 40 min. 45 min cardio
Söndag: Rumpa och armar. 
 
Så ser min träningsvecka ut. Känns så himla bra att planera övningarna i förväg , hur många man ska gör av varje, vilka övningar , hur jag ska göra dom osv. Känns bra att varaa tillbaka efter min förkylning som var för någon vecka sen. Gött. 
Så nu ska jag sätta mig och skriva övningar för tisdag. Armar är redan klart eftersom jag kör övningar som finns på en app. Har inte något annt val då jag är för ung för att gymma och därför måste vara i mitt lilla hemmagym i garaget och köra med dom redskapen som finns. Och det är typ lite vikter , boxningssäck , boll , 2 lättare träningsmaskiner och hopprep. Men man tagaer vad man haver eller hur är det man säger ? ;)
 
Tänkte faktiskt bli bättre på att dokumentera träningen. Alltså för mig själv skriva ner vad jag äter , hur jag tränar vad jag gör, hur jag ser ut osv. för min egen skull. Men det blir nog inte på bloggen då det vad jag förstått är många som inte vill läsa om det? 
Men det finns ju även folk som vill läsa om det så ska blanda in det också hade jag tänkt. 
 
Det är synd att jag inte kan dela med mig mer av min träning på internet , men som 14-årig tjej i karlstad kan man inte lägga ut bilder på sin mage eller vad det nu kan va. Tyvärr är det så. Men får fixa det så gott som det går lixom. 
 
 
/ felice
 
jag slutet av 2010 och början av 2013 , vad ska man säga... tur att det går åt rätt håll? 
 
/felice
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0