dagen

Chacha bloggen. 

Nej men jag sitter i mina bjukisbyxor , mössa och härlig tröja och lyssnar på vårfåglarna utanför fönstret. Helt ok ;) 
Håller på att ladda ner lite musik så jag kan börja klippa med filmer från idag. 
Skulle ha varit med Olle , men han mådde inte så bra.. har iallafall pratat med honom i telefon en stund och skickat lite sms. 
 
Nu blir det klippa ihop filmen , sen träna och sen träffa Elsa när hon kommer hem. Har också tänkt skriva ett intressant inlägg, enligt mig själv haha. Det kommer handla om en speciell person och den personen kommer fatta vem det är när den läser. Det inlägget kommer imorgon som tidsinställt. Jag hoppas på att personen förstår hur jag tänker , och alla som läser det tar åt sig och tänker på vad som står. 
 
 
pigg ponny
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0