Dagens ridpass

Blev bara skritt orkade inte mer, kände mig riktigt bra när jag gick ut till stallet och tänkte rida ganska ordentligt. Men när jag började jobba honom  skritten kände jag typ inte mina armar hade ingen kraft i dom och det blev inte nå vidare bra utan jobbade en stund och skrittade sedan en runda bara och myste !
Hoppas även på att den förbannade snön kan stanna till helgen om den nu ändå var tvungen att komma så jag kanske kan få lite fina vinterbilder men vi får se. Sist när jag och Felice skulle ta smällte ju typ all snö bort och resultatet av det blev bilden ovan ganska grå och tråkig sen gjorde det ju inte saken bättre att vädret va uselt också ;)
 
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0