En usel andra tävling

Dagar som idag jag undrar varför jag tävlar dressyren, en bedömnings sport. Första klassen kändes bra jag var allmänt nöjd va får jag då jo ynka 58% kände mig extremt ner dömd och tyckte han gick mycket bättre än så. Han gick ju i vilket fall som helst bättre än tidigare starter. Att vissa domare är hårdare det tar jag men nu kommer det som gör mig lite irriterad för i andra klassen gick det helt åt helvete han spände sig för det rasa snö och andra små saker störde. Lyckades ta mig igenom programmet men med många missar och dålig känsla och fick denna gång 60%. Känns extremt oseriöst att i olika klasser va olika hård i alla fall  i detta fall då det inte skulle vart någon skillnad och om det skulla vart nåt skulle det vart hårdare. Så i alla fall 58% i LA:P1 & 60% i LA:P2.
Inga bilder men film får se om jag lägger ut dom känner mig inte så väldigt sugen på det nu.
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0